دلنوشته یه خلوت

دلنوشته یه خلوت

خلوت
1 - (مصدر) تنهایی گزیدن تنها نشستن . 2 - ( اسم ) تنهایی انزوا . 3 - مجموعه ایست از مخالفات نفس و ریاضات از کاستن خوراک و خواب و روزه گرفتن و کم سخن گفتن و ترک مخالطت با مردم و مداومت ذکر خدا و نفی خواطی و محادث. سر با حق چنانکه غیر مجال نیابد . 4 - جای خالی از اغیار . 5 - شبستان خوابگاه . جمع : خلوات .


شب کنکور

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ق.ظ

حس عجیبیست

بعضی وقتا احساس می کنم چیزی ندارم 

شایدم یکم بدتر

این که فک می کنم‌ برا کسی فرقی نمی کنم

هر چند آدم هایی هستن که من خیلی دوسشون دارم

البته از هیچکی هیچ انتظاری ندارم

حنی اگه قرار باشه سنگین تر باشم

فردا اتفاق مهمی قرار نیس بیفته

ولی باید دید سرنوشت کی با ما دوست میشه

دوس ندارم فقط نیمه خالی لیوانمو ببینم

ولی خب هم تعدادش و هم قدرتش زیاده

شایدم این فکر زیاد میاد که قرار نیس هیچوقت درست شه

ولی خب

دکمه ای نیس که بگم دیگه نمی خوام

دکمه ای نیس که بگم خسته شدم

تا هست باید ساخت

ولی خب میدونم که حتما یه نقطه ای وجود داره که همه چی تموم میشه

خلاصه هر چه تو صلاح دانی


۹۵/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خلوت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی