دلنوشته یه خلوت

دلنوشته یه خلوت

خلوت
1 - (مصدر) تنهایی گزیدن تنها نشستن . 2 - ( اسم ) تنهایی انزوا . 3 - مجموعه ایست از مخالفات نفس و ریاضات از کاستن خوراک و خواب و روزه گرفتن و کم سخن گفتن و ترک مخالطت با مردم و مداومت ذکر خدا و نفی خواطی و محادث. سر با حق چنانکه غیر مجال نیابد . 4 - جای خالی از اغیار . 5 - شبستان خوابگاه . جمع : خلوات .


مقدمه

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ

خب دقیقا نمیدونم از کجا باید شروع کنم ولی در همین حد که این وبلاگ صرفا شرح دلنوشته های خلوت  است و هیچ چیز دیگه ای نداره. راستش نوع مطالبیم که میذارم همینجوریه ینی یه جوری میذارم که انگار برا خودم می نویسم.

 درضمن مطالبی که نوشته میشه شاید طوری نباشه که همه خوششون بیاد، با نظرات و پیشنهاد های خودتون می تونید به من کمک کنید.

با تشکر (خلوت)

۹۳/۰۶/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خلوت

نظرات  (۱)

۰۳ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۲ محسن رحیمی
سلام !
یا خیلی خوب مینویسی یا فقط من حال میکنم با پست هات (:

موفق باشی ...
پاسخ:
علیک سلام
 یا هیشکدوم!!!
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی