دلنوشته یه خلوت

دلنوشته یه خلوت

خلوت
1 - (مصدر) تنهایی گزیدن تنها نشستن . 2 - ( اسم ) تنهایی انزوا . 3 - مجموعه ایست از مخالفات نفس و ریاضات از کاستن خوراک و خواب و روزه گرفتن و کم سخن گفتن و ترک مخالطت با مردم و مداومت ذکر خدا و نفی خواطی و محادث. سر با حق چنانکه غیر مجال نیابد . 4 - جای خالی از اغیار . 5 - شبستان خوابگاه . جمع : خلوات .


مشهد

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

اینجا تهرانه

همه رفتند و من مانده ام

مانند گوشتی شدم بی عمل


اینجا تهرانه

شهر دلتنگی ها

شهر بی کسی ها


اینجا تهرانه

شهر غفلت ها

شهر وابستگی ها


اینجا تهرانه

شهر غم ها



از شدت غم و اندوه به خود می پیچم

هرزگاهی سعی می کنم خودم رو به کاری مشغول کنم که فراموش کنم

ولی گویی تلاش بی فایدست

انگار همه چیز به او ختم میشود

دیگر نمی توانم اینجا بمانم


کربلا راهم ندادن

امیدوارم مشهد بتوانم


۹۴/۰۹/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خلوت

نظرات  (۱)

حالا من نشسته ام مسجد دارم بهت میخندم که وقتی این را نوشتی اصلا فکرش را میکردی اینقدر راحت زور شود؟
حالا من مانده ام و این شهر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی