دلنوشته یه خلوت

دلنوشته یه خلوت

خلوت
1 - (مصدر) تنهایی گزیدن تنها نشستن . 2 - ( اسم ) تنهایی انزوا . 3 - مجموعه ایست از مخالفات نفس و ریاضات از کاستن خوراک و خواب و روزه گرفتن و کم سخن گفتن و ترک مخالطت با مردم و مداومت ذکر خدا و نفی خواطی و محادث. سر با حق چنانکه غیر مجال نیابد . 4 - جای خالی از اغیار . 5 - شبستان خوابگاه . جمع : خلوات .


مفهوم لذت من

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

یه بار داشتم با خودم فکر می کردم که اگه تو این سن جوانی یه آدم خیلی پولدار باشم باهاش چی کار می کردم؟

شما هم به این سوال فکر کردید تا حالا؟

خب شرو کردم.

1- یه لبتاب 10 ملیونی

2- ماشین ( آخ که چقد خوب بود اینو تو ذهنم می گفتم)

یه لحظه وایستادم

آیا داشتن همه اینا بهتره یا داشتن رفیقی که همه جوره با تو باشه.

هواتو داشته باشه , ناراحتت نکنه , دوست داشته باشه همون قد که تو دوسش داری , از بودن باهات خسته نشه , زیاد تحویلت بگیره , با خدا باشه , ...

۹۳/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خلوت

نظرات  (۱)

فکر میکنم روز قیامت هم همین سوال رو میپرسن؟
که بهش میخوای یا دوست؟...
پاسخ:
ازش پرسیدن:
چون بهش نیاز داری باهاش دوستی
یا چون دوسش داری بهش میازمندی؟
پاسخ داد:
چون با اویم بی نیازم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی